بررسی فیزیکی کیست های کلیوی نیازی به بیش از هراس نیست
نوشته شده توسط : Andy

بررسی فیزیکی کیست های کلیوی نیازی به بیش از هراس نیست

در حقیقت، در معاینه فیزیکی چندین شاخص وجود دارد، حتی اگر اختلال لزوما یک رویداد عمده نیست مانند افزایش ترانس آمیناز یا نیتروژن اوره، کیست های کلیوی. معاینه فیزیکی کیست های کلیوی ضروری نیست
ترانس آمیناز آلانین آمینوترانسفراز و آسپارتات آمینوترانسفراز، افزایش سابق شایع تر است. این آنزیم موجود در سلول های کبد، قلب، عضلات و کلیه است و در سلول های کبدی فراوان است. وقتی که hepatocytes آسیب دیده اند، آنزیم به خون آزاد می شود و شاخص افزایش می یابد. با این حال، اگر دیر شود برای بازرسی و یا نوشیدن الکل و یا سرد، شما می توانید آن را افزایش دهد. اگر شما هپاتیت B "دو و نیم" طبیعی است، اما این یک transaminease بالا است، شما نمی توانید عصبی باشید، به درمان نیاز ندارید، نگران نباشید در مورد آنها مسری، فقط توجه به تعادل رژیم غذایی چند روز برای استراحت بقیه، ممکن است آن را به حالت عادی برگردد.
نیتروژن اوره و کراتینین سرم شاخص های آزمایشات عملکرد کلیه هستند. نیتروژن اوره متابولیت نهایی پروتئین است. هنگامی که تنها سطح نیتروژن اوره افزایش می یابد، یک کراتینین سرم دیگر که می تواند عملکرد کلیه را کنترل کند، طبیعی است. این ممکن است به دلیل مصرف بیش از حد پروتئین در رژیم قبل از معاینه فیزیکی باشد. تا زمانی که ساختار تغذیه ای تغییر یافته باشد، به زودی بازسازی خواهد شد. طبیعی. اگرچه نیتروژن اوره می تواند عملکرد کلیه را پیش بینی کند، اما به اندازه کراتینین سرم دقیق نیست. اگر کراتینین سرم نیز بالا باشد، لازم است که یک معاینه سیستمیک داشته باشیم، بیشتر در نفریت حاد، نارسایی کلیوی و غیره وجود دارد. در این زمان معمولا علائم مانند ادم، احساس خستگی و غیره ظاهر می شوند.
اکثر کیست های کلیوی کیست ساده کیست. شیوع کیست کلیه با افزایش سن افزایش می یابد و مردان متعدد نیز رشد می کنند. از آنجاییکه کیست ساده کلیوی بیشتر بدون علامت است و تاثیر کمی بر عملکرد کلیه و بافت اطراف دارد، آنها تا مدتی از 6 ماه تا 1 سال به درمان نیاز ندارند. اگر قطر کیست بزرگ است، بیش از 5 سانتی متر، یا علائم فشرده سازی بافت محیطی باعث انسداد مجاری ادراری، آسپیراسیون کیستی باید انجام شود و عامل اسکلروزیس تزریق داخل کپسول. اگر کیست بزرگ و قطر آن بیش از 10 سانتیمتر باشد ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد.
اما پس از جراحی، کیست نمی تواند درمان شود، پس از مدتی دوباره ظاهر می شود، که بیشترین درد را در تمام بیماران کلیوی دارد. چگونه برای مقابله با کیست کلیه از ریشه مشکل جدی برای همه پزشکان و پزشکی است کارشناسان کارشناسان کلیه در بیمارستان چینی پکن Tongshantang طب سنتی چینی درمان های جدید را برای سال ها مطالعه کرده اند و یک درمان ویژه طبیعی طبیعی را در بر داشتند که عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان حمام درمانی، درمان با ماساژ پا، درمان Moxibustion، Fumigation therapy، طب سوزنی درمانی، طب سوزنی درمانی و غیره. این درمان طبیعی می تواند گردش خون را جذب مایع کیست و تکان دادن آن را تسکین دهد، در عین حال می تواند فعالیت سلول های اپیتلیال دیواره کیست را مهار کند، و پس از آن طبیعی درمان کیست کلیه دوباره عود نخواهد کرد. این یک خبر خوب برای بیماران کیست کلیه است. اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: